Cirkus v Británii: Na studentky v sukních povolána policie. A co vymysleli naši Piráti?

9. 09. 2019 20:09:49
Rodiče i studenti v Susssexu protestují a mají proč. Škola zakázala sukně. Naši Piráti vymysleli jak udělá maturitu každý i s nula body! Kdo všechno jsou ti architekti novodobé tyranie? Václav Klaus mladší byl dnes hostem Výzvy...

Z Británie čtu často různě komické zprávy, ale že škola pošle na své studentky v sukních a jejich rodiče policii jsem ještě nečetl. Škola argumentuje obavami o délku sukní a snahou vyjít vstříc transgender studentům, a tak sukně zakázali raději všechny. Napadá mě slovo diktatura. To je ta liberální demokracie? Je to liberální hrůzovláda. Vůbec se nedivím, že rodiče studentů spolu s nimi protestují.

Kdysi vzorová britská demokracie se mění. Parlament i někteří Konzervativci bodli kudlu do zad svému premiérovi Borisi Johnsonovi. Parlament schválil zákon, kterým vylučuje, aby Británie odešla z Unie bez dohody k 31.10. a nutí svého premiéra, aby porušil svůj slib občanům. Předčasné volby, ale opozice nechce a hlas lidu ji nezajímá. Jaká bude budoucnost Velké Británie neví dnes asi nikdo, ale, že opozice v této situaci odmítá předčasné volby mi přijde jako zbabělost a strach z porážky.

Možná by za toto chování opozice vyhrála Johnsonova Konzervativní strana ještě výrazněji. Jsem o tom přesvědčen. Býti Britem, tak mám těchto politiků, kteří nerespektují vůli občanů ani dva roky po Brexitu plné zuby, ale předčasných voleb se oni tak moc bojí a asi vědí dobře proč.

Britská opozice zradila své občany. Z Británie čtu ale i věci, které mi přijdou sice komické, ale zároveň mi to přijde jako obří drzost, totalitní praktiky a diktatura. Již minulý rok jsem psal jak na britských školách zakázali chlapcům šortky a dívkám pro změnu nosit sukně.

Zdá se, že to za mě zvrácené a nenormální šílenství za genderovou neutralitu působí vždy a všude jako epidemie zla. Je to pro mě diktatura LGBT a nejen ta. Díky této "pokrokové" levicové ideologii trpí i svoboda slova a dostává také doslova přes ústa a za nesprávné názory na migranty, homosexuály, či klimatické změny se i trestá. Ale zavolat na studentky v sukních policii a nevpustit je do školy? Velká Británie je zase o krok dál.

I u nás již vymazali cenzoři například panu Václavu Klausovi mladšímu obrázek z fb, kde znázornil dnes již asi kacířskou myšlenku, že pohlaví jsou pouze dvě a ostatních 38 gender možností jsou duševní poruchy. "Některé země již pokrokově přistoupily k uznání třetího ( a čtvrtého a pátého atd. ) pohlaví a mají na to zákon." "No já budu u nás hlasovat proti, protože jsem konzervativní a v biologii nás učili, že savci mají dvě pohlaví a já sdílím názor, že člověk je savec."..VKm.

Velmi by mě zajímal názor pana Klause na tu šílenou myšlenku, kterou jsem dnes četl od Pirátů, že by měl vlastně odmaturovat úplně každý a nikdo by nepropadl! Myslel jsem, že mám vlčí mlhu, když jsem si to na lidovkách přečetl. Poslanec Lukáš Bartoň chce iniciovat zásadní debatu na téma, že by to neměl být stát, kdo známkuje, a říká, že student uspěl, nebo neuspěl. Místo známek navrhuje bodovat, ale maturitu by úspěšně složil i student s nula body!

Je to normální? Zbláznili se? Jaký bude mít ta maturita potom teda smysl? Ta myšlenka mi přijde bizarní a hloupá. Někdo přeci poctivě studuje a potom to prokáže i u maturity a ten, kdo tolik nestudoval, nebo na to prostě nemá, prokáže zase své znalosti a je naprosto logické, že maturitu nemohou mít všichni a nebylo by to ani spravedlivé. Je to absurdní a ten věčný strach z matematiky je až směšný.

Naopak smutné a strašidelné mi přijde přepisovat už i pohádky pro ty nejmenší. Vyjádřil se k tomu i náš autor Bohuslav Vaněk Úvalský, autor prince Gayaya, který kritizuje cenzuru klasických pohádek. Ve Španělsku vymetli na jaře 200 pohádek ze školní knihovny. V Británii zatočili se sexistickou Šípkovou Růženkou a u nás, když Jeníček s Mařenkou trhají perníček, tak jsem to přepsal podle požadavků dneška, protože je to prý nabádání k trestné činnosti! Co dodat. Snad jen, že pan Donutil by mohl opět panu Svěrákovi nadabovat nějakou tu další příliš bílou Sněhurku pro naše nejmenší. "Princ políbí Růženku, aniž by ji zažádal o souhlas." "Přitom ona je v mdlobách." "Zřejmě ji měl nechat zhebnout."

Já si říkám, proč tedy studenti do školy vůbec chodí a nevyzvednou si maturitu třeba na poště, na úřadu práce, nebo na nějaké další ekologické demonstraci. Přijde mi to absurdní nápad od Pirátů, stejně jako celá řada jejich dalších návrhů. Přijdou mi až nebezpeční s tím svým levicovým liberalismem a výsledky v průzkumech mě děsí.

Václav Klaus mladší byl dnes hostem na Seznamu v pořadu Výzva. Přišel jsem o svobodu slova, řekl na úvod pan Václav Klaus ml. a uvedl výše zmíněný případ o savcích. "Doba přituhuje a lidé se začínají bát na pracovišti říci svůj vlastní názor." "Dělají se seznamy webů, co se nemají sledovat." "Aby se narodilo miminko, tak na to je potřeba maminka a tatínek a nic na tom nezmění ani 160 aktivistů a pavědců z celého světa."

"Lidská práva pocházejí od toho, aby vám někdo něco nedělal, aby vám někdo nebral váš majetek, aby vám neomezoval vaši svobodu, kam půjdete po práci, ale není to, aby vám někdo něco dal." "To už nejsou práva, to už je něco jiného." "Homosexuálové mají všechna práva." "Nejsem pánbůh, ale když prostě děláte nějaké homosexuální aktivity a ať si je dělají a každému přeji štěstí, rozkoš a všechno, tak se vám dítě prostě nenarodí." "Já za to nemůžu!"

Pan Klaus promluvil i o školství a je mu samozřejmě jedno, co dělají studenti po škole, ale v pátek by do školy chodit měli. "Mladí lidé by se měli rozhodnout, chtějí li být lékaři, chemiky, právníky a připravovat se ve škole, nebo jestli chtějí být revolucionáři na plný úvazek jako V. I. Lenin." Ten slavný hokejkový graf ekologů považuje pan Klaus za naprosto lživý a jako ředitel by záškoláctví netrpěl. "Ve školách se má myslet, nikoliv učit, co si myslet." "Zabráníme politické indoktrinaci žáků, studentů ze strany státu, neziskových organizací a dalších subjektů ve školách."

"Ve školách mají děti číst knížky, literaturu, učit se cizí jazyky a matematiku." "Nechceme dávat peníze politickým neziskovkám, které se snaží nějakým způsobem měnit zákony." Na závěr pan Václav Klaus mladší promluvil o Trikolóře.

"Vytáhl jsem prapor a hájím to, čemu věřím."

I já věřím pane Klausi ve váš volební úspěch a dává mi to naději i chuť do psaní. Vlastně se mi s Trikolórou vrátila i víra v naši dobrou budoucnost. V budoucnost hrdé, sebevědomé, suveréní a úspěšné České republiky.

Věřím, že to dokážete a ta za mě hrůzná liberální ideologie zde nikdy vládnout nebude.

Přál bych si, aby u nás vládli lidé se zdravým rozumem, jako jste vy.

Zdroje:Echo24: Video: Studentky chtěli dál nosit sukně. Gendrově neutrální škola povolala policii a zavřela bránu....Lidovky: Piráti uvažují o revoluční změně. Nikdo by nepropadl. Prošel by i bez jediného bodu.....Princ měl nechat asi Sněhurku zhebnout, kritizuje cenzzuru klasických pohádek autor sbírky princ Gayaya.....Seznam: Doba přituhuje, přišel jsem o svobodu slova, tvrdí zakladatel Trikolóry Václav Klaus mladší.

Autor: Patrik Juda | pondělí 9.9.2019 20:09 | karma článku: 41.40 | přečteno: 2338x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 30.22 | Přečteno: 612 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 53 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 25 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.67 | Přečteno: 303 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 532 | Diskuse
Počet článků 233 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2743

Samotář a cestovatel

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...