Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Šimone Pánku, co to proboha plácáte.

0 3
možnosti
MC

Chválím vaši samostatnost. Na tu nejen zde mnozí diskutující žárlí. Za upřímné, dle mého názoru i pravdivé vyjádření velká karmaR^.

3 0
možnosti
JZ

Opravdu se nestačím divit, co v této diskuzi produkuje pan Valiček;-D

"Hlidejte si shodu podnetu s prisudkem." "Pěknej sloh! Trochu potrenovat interpunkci a bude to na jednicku"

"urazit vas nebylo mym cilem" x " to, co jste vypotil tentokrat, je fakt tak strasny", "tenhle vysmlolenej blabol je jak z komunisticky Tvorby"

Klikání plusů/mínusů mu vadí u pana Petrkovského, který má v této diskuzi několik příspěvků. X U pana Polického, který nemá v této diskuzi příspěvek žádný, zato ale jako jediný kliká plusy panu Valičkovi, to ovšem očividně nevadí.

Náběh do paní Korbelové, která "zná neziskovky jenom z diskuzí" taky dobrej:-)

Atd...

3 0
možnosti
PB

..... už před rokem sme vyzvali pana Pánka aby si přijel k nám na lont převzít vyznamenání vod ISIL (Institut Slušných Inteligentních Lidí),,když už má to vyznamenání vod VHV!,- mi není porád jasný proč sa temu tak vehementně brání ?!,- pravda, vona medajla "Párpotlamě" može někerý hrdiny vodradit, ale pár nominovanejch kandidátů z Brna, Práglu aj z Vídně nám za to v kleče děkovalo !

11 0
možnosti
MV

a to ma bejt vtipny?

1 7
možnosti
MV

Patriku, vsiml jsem si Vas na srazu blogeru iDnes. Nedal jsem se s Vami do reci, protoze mi neco v hlave rikalo, ze by to nefungovalo. A obcas si ctu Vase texty a jejich obsahy mi to vnitrni "varovnani" potvrzuji. Ale to, co jste vypotil tentokrat, je fakt tak strasny, ze mi neda nezareagovat. Mohl jste svoji rec (ktera se v nalade v mych ocich casto blizila k zalobam v komunistickych projevech) zkratit na jasna sdeleni: nemam rad Simona Panka, adoruju Vaclava Klause a nesnasim neziskovky, protoze v nich lidi kradou. Tak nejak jsem si Vas zkraje leta "osacoval" na srazu blogeru - a vida, stylizaci textu a nejakou, pro me nepochopitelnou, vnitrni nenavisti jste to potvrdil. Pisete populisticky a lidi maji takove reci radi, protoze jde o soucasny hnusny trend. Reci Zemana, reci Babise a ostatnich, co chteji byt oblibeni se ne nahodou podobaji slovum ve Vasich textech. Prominte, ze Vam to pisu, ale tenhle vysmlolenej blabol (Ideove hodnoty a kulturni rozmanitost Simona Panka) je jak z komunisticky Tvorby vytazenej text - jen se v nem zmenilo par jmen a zaznela nova moderni slova. Ctenost to ale mit bude, protoze pisete jen to, co chteji davy cist. P.S. Hlidejte si shodu podnetu s prisudkem.

3 26
možnosti
Foto

Ideové hodnoty a kulturní rozmanitost je jejich název...,že jsme se nedali do řeči je dobře pro mě, protože jsem nebyl v top formě a nic objevného bych jistě neříkal...ač se to možná nezdá, tak mám v sobě i lásku. Miluji ženy, všechny dobré lidi, děti i zvířátka. Pana Klause také, ač nejsem homosexuál. Pokud mě lidé čtou, tak jsem rád..Pokud mi dají karmu, tak jsem super rád..Ano, píši pro lidi, ale o tom, jak to cítím já...pokud má někdo podobné pocity a názory, tak to tak je....také jsem psal články, které nikoho nezajímali, ač mě přišli zajímavé.., ale určitě máte pravdu v tom, že mi to dělá radost, pokud někdo věnuje mému článku čas. Píši pro lidi, ale i pro Sebe samozřejmě. Asi ani nevíte, jak bolestivé mohou některé reakce být. Ale vás si vážím, protože jste byl upřímný.

18 0
možnosti
MD

Jak proste. S. Panek a jemu podobni ze vsech neziskovek se chopi skalpelu, mikrometru, sroubovaku a lopat, a mame tu nadbytek pracovni sily i bez te, kterou chteji misto sebe, aby ON a jemu PODOBNI nemuseli nic PODSTATNEHO DELAT.

28 2
možnosti
MV

az vykonate, pane Dvoracku, aspon gram toho, co dokazali vytvorit v Cloveku v tisni, pak se takhle jedovate vyjadrete. Udelal jste nekdy neco pro nekoho jen tak? Nemyslim rodinu, tam to predpokladam.

2 17
možnosti
MK

R^R^ Jo , jo, napsal bych to skoro stejně ( kdybych mohl).

8 0
možnosti
MV

nezvladl byste napsat neco tak zjednodusujiciho? nepodcenujete se prilis?

1 14
možnosti
VM

Jidáš, za 30 stříbrných.....!!!!

15 0
možnosti

A to se najdou tací, co opovrhují (relativně slušnými a počestnými) prostitutkami :-/

12 0
možnosti
DK

Pánek bude dávno pod drnem a jeho sluníčkové oslnění budou řešit potomci a samozřejmě, že ho budou proklínat....

24 0
možnosti
MV

svata ty prostoto...

0 12
možnosti
  • Počet článků 233
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2757x
Samotář a cestovatel

Seznam rubrik