Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Být dobrým politikem, to je profese a nesnadná, dělá-li se na úrovni. Bohužel hodně lidí si myslí, že to je jako kibicovat v hospodě či doma u bedny do fotbalu a být trenérem či expertem par excelence.

4 0
možnosti

M20a15r52t40i19n 24R93a78m

22. 9. 2016 18:11

Jasná karma.

5 0
možnosti

M26a69r60t88i57n 33R84a95m

22. 9. 2016 18:11

Na mě působil jak uchazeč o zaměstnání při konkurzu - shání přivýdělek k důchodu.

9 0
možnosti
Foto

:-)..za mě se ztrapnil, když chce do Senátu a předvede tohle

2 0
možnosti

..... žišikriste,- sa denně modlím deset otčenášů že mi ta bedna vyhořela,- čumět na takový nerváky, to by mňa zabilo !

3 0
možnosti

R^R^odvahu kandidovat za ANO, obdivuji. Ale přijít takto nepřipravený na předvolební rozhovor, to už je na "metál" za statečnost. A nebo jde o nesmírnou sebedůvěru ve jméno Harapes. Škoda. Ševče, drž se svého kopyta. Bývaly doby, kdy jsem měla ráda i Vítězslava Jandáka, ale kde ty časy jsou...zmizely s jeho - pro mě - otřesnou žoviální rétorikou a nepochopitelnou politickou kariérou.

7 0
možnosti
Foto

Patriku, karma. "Mně se něco líbí" a ne "mě".

Čeština je prostě potvora.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji...to bych nenašel na 100%, protže to mě vůbec nenapadlo

0 0
možnosti
Foto

K71a97r25e96l 10M35á18d24l30e

22. 9. 2016 14:09

Trochu z jeho názorů je možné vyčíst z volební kalkulačky - i když tam na deset otázek odpověděl "nevím", což je největší váhavost mezi kandidáty. Já s ním mám shodu 59%, což je ve spodní polovině, ale ne nejhorší. Co si občas před spaním udělám kalkulačku pro nějaký náhodně vybraný obvod, tak mi pravidelně vychází nejmenší shoda s TOPkou, tady na Praze 6 je ale mimořádně úplně nejhorší filozof Bělohradský a kupodivu je pod TOPkařem i ODS. Všude jinde mám ódéesáky lehce nad průměrem, ale rocker Čuňas Stárek je asi hodně mimoň.

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem zvědav, kdo zvítězí..budu rád pokud pan filozof Bělobradský za Zelené a ČSSD neuspěje..pan Harapes snad také ne...Topce nepřeji..Hm, já v tom mám jasno, ale nejsem objektivní, protože přeji ODS

2 0
možnosti
  • Počet článků 233
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2757x
Samotář a cestovatel

Seznam rubrik