Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VR

V dobách mé školní docházky to u nás bylo naopak: Soudružky učitelky a soudruh ředitel zakazovali dívkám nosit do školy kalhoty!

0 0
možnosti
EN

A nebylo by to fajn, kdyby největší český problém byl `sukně nebo kalhoty`?

Ti, co u mne níže mínusují, to vidí zřejmě jinak.

0 0
možnosti
JT

J87i51r82i 20T79i67c64h27y

2. 7. 2018 18:06

Silenstvi "levicackych fasistu" na "zapade" dosahuje vrcholu. Nekde (jako v Kanade) uz uplne prevladlo. Pritom si oslavovaci korektnosti, multikultury, kontinuity "genderu" a privalu nebezpecnych privandrovalcu vse pochvaluji, ale jakmile byste se vyjadrili proti jejich zrudnym nazorum, ukamenuji vas v tisku a TV a pozenou vas pred Human Rights Tribunal, krome pokuty take prijdete o svoji pozici v zamestnani.

5 0
možnosti
EN

Jakkoli se nám může to, o čem píšete, nelíbit, určitě to nelze označit jako fašismus.

0 0
možnosti
FD

Myslím, že to co je v Británii, bychom měli nechat Britům. Oni již si tam muslimové stím poradí, není již asi co zachraňovat. Ale měli bychom se na to zaměřit u nás. Uvedu příklad. Zakázal bych všechny lidové písně. Copak již někdo složil lidovku, jak milá cválá na bílém koni, jemuž podkověnky pěkně zvoní za milým. Nebo jak zpívá milá milému pod okénkem árie a nese mu kytičku. Nyní ale nevím, kdo se má cítit uraženě, zda chlapci, nebo dívky, ale řešit by se to mělo.

5 0
možnosti
Foto

Je období u dívek, kdy jsou pro ně kalhoty důležité. Nemyslím tím sedění na schodech, ale jsou-li posedlé sportem, jako jsem byla já ve svém mládí.

Dokázala jsem se připojit ke každé skupince, kde se něco dělo, kde byl míč, tam mě našli. Moje maminka to v době mé puberty těžce nesla, chtěla míti děvče pěkně upravené, za kterým se každý chlapec otočí. Já však byla mistr převleků, vždy jsem na ni vyzrála. Jen jednou, to byl u nás přátelský fotbalový zápas s ligáči z Brna, jsem musela na sebe navléknout krásné žluté puntíkové šatky a ona šla kousek se mnou, abych neprovedla nějaký fígl. Já však již byla připravená, pod šatky modré spartakiádní trenýrky a o poločasové pauze, tak jako vždy, šup do brány. Protože jsem chytala v házené a i ve fotbale, nebyla jsem žádný poseroutka a bravurně jsem kopy mužů zdolávala. Já ano, ale šatky na to nebyly přizpůsobeny, ty to odnesly a já později doma také. Maminka však konečně pochopila, že ze mě tak rychle mladou slečnu neudělá a vzdala to.

Uplynula nějaká doba a já kraťásky a rifle vyměnila za minišatky a sukně a dlouho jsem si užívala možnosti plést hlavu chlapcům opálenýma nožkama. Mám totiž svoji fylosofii, kterou předávám dál. Ukazuj co je na tobě pěkné a dělej tím okolí radost, protože každý má pěkné věci rád a potěší ho.

Teď v důchodu to dělám také, chodím na procházky se svým německým ovčákem, který je pěkně stavěný, no prostě borec a zase sklízím pochvalné pohledy a poznámky kolemjdoucích.

My ženy si prostě vždy a v každém věku umíme poradit, jak na sebe upoutat pozornost.:-)

11 0
možnosti
FD

Máte zde hodně plusů, nezávidím Vám je, ale asi píšete o něčem jiným, než je článek.

2 0
možnosti
EN

Nechme Britům jejich problémy.

Nemáme našich vlastních dost?

A větších a důležitějších!

2 6
možnosti
SB

Napůl žertem, napůl vážně:

A co mužské sukně ve Skotsku?

6 0
možnosti
Foto

To, pane Beneši, nejsou sukně, ale kilty a stará tradice velí, aby je muži dosili "naostro". Má to své zásadní zdravotní příčiny.Ale nevím, jak je to s dětmi a mládeží. To by asi moc nefungovalo.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Kilt

3 1
možnosti
Foto

Tak co se dívám kolem sebe,mladé dívky už moc sukně nenosí,aniž by jim to někdo zakazoval.Ruzné druhy kalhot a šortek značně převažují.Máte něco proti kratounkým vypasovaným šortkám?;-)Kde je problém?Proč nutit dívky nosit za každou cenu sukně,když je většina z nich nechce nosit?

2 8
možnosti
Foto

A není to náhodou opačně? Nikdo nikomu sukně nenutí, nýbrž je zakazuje.

Vy ale nikdy nezklamete. Na každou kritiku multikulturalismu reagujete nějakým nesmyslným argumentem.

14 1
možnosti
Foto

R^R^R^.

Ale, Patriku, jedna maličkost. Zatím píši z mobilu, bez velkého komfortu. Ale vygooglil jsem, že Victoria Bateman přišla na schůzi fakulty nahatá na protest proti Brexitu.

2 1
možnosti
Foto

To šla v roce 2016...šla nahá a napsala si na ňadra, že Británie zůstane nahá jako ona...To moje je relativně novinka...Přišla takhle na Cambridge..

1 1
možnosti
  • Počet článků 233
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2757x
Samotář a cestovatel

Seznam rubrik