Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co se vám nelíbí?

Krásný kosmopolitní město :D :D :D

1 0
možnosti

M35a50r40t10i59n 75R24a13m

25. 9. 2016 9:02

Vy jste mi připomněl mé nejkrásnější roky, roky studií na VŠ! Ty nejméně atraktivní spolužačky měly nejvíce kamarádů na Univerzitě 17.listopadu ;-D

6 0
možnosti

Ctu vas rad.prave pro obsah vasich clanku.Chyby me nerusi,neni to skolni diktat.

9 0
možnosti

jo, a Calais je s jednim L

1 0
možnosti

nikdy není od věci dát link. Stačí to dát do textu, a člověk si žmůže kliknout. Protože vždy se může jednat o hoax, i když v tomto případě to bude asi pravda, ale link chybí, už jen proto aby vás nenařkli ze lži

6 0
možnosti
Foto

taky bych se přimlouvala za ty odkazy na zdroj

3 0
možnosti

Mezi dobrovolnicemi je spousta takových, které nikdo nechce a toto je jediný způsob, jak si můžou najít chlapa, který se jim líbí. Však se podívejte, jak tyto dobrovolnice vypadají. Většinou se jedná buď o velmi neatraktivní ženy nebo o takové, které před dvaceti lety hezké být mohly, ale zub času všechno změnil.

14 0
možnosti

Já ty Vaše blogy čtu pravidelně, přes stále se opakující šílené gramatické chyby... nemohl byste si nechat text zkontrolovat někým nestranným?

Tady u tohoto blogu jsem v rozpacích i z jiného důvodu. To, co tvrdíte, je další šílenost, které až tak úplně uvěřit nemohu. Ale přít se nechci, jen ten červík nedůvěry vrtá a vrtá.

2 14
možnosti
Foto

To mě již napadlo, ale nechci to dát nikomu přečíst než něco vydám, ač ta daň je ta gramatika nepěkná..opravdu to vyšlo na The Independent a pokud je to nepravda, tak tohoto relativně známého média a poté moje, že jsem tomu uvěři..jste hodná, že mě čtete, i přez tu gramatiku.

7 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, ale asi jsem něco špatně zmáčkl a nešla diskuze

2 0
možnosti

Někomu ta diskuze chyběla?

4 12
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS