Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Karma. Švédsko zapadlo do neomarxistické dekadence a pochybuji, že se dokáže vyhrabat.

3 0
možnosti
MR

M19a59r35t34i49n 80R49a20m

14. 2. 2017 21:09

Karma! Mluvíte mi z duše! Tedy spíš píšete! Pište dál.

3 0
možnosti
DK

S tím gendrovým uklizením sněhu jste mě fakt dostal... Nejprve jsem si myslel, že musí být stejný počet odhazovačů a odhazovaček sněhu. A odhazovačky se nepodařilo nahnat do práce.

3 0
možnosti
MK

O pár článků dál popisuje paní Svobodová ženskou obřízku a týká se to i Švédska. Jestlipak ty feministické bojovnice to doma řeší?!!

5 0
možnosti
EH

Jak nemusím muslimský import, tak uznávám heslo "moje země, moje pravidla". Takže jedině fér je korigovat jejich zvyklosti u nás a striktně vyžadovat sekularitu a dodržování všech zákonů, i když jsou v rozporu s vírou.

1 1
možnosti
PS

Jediné řešení je , nedovážet si do země problémy. Pak se nemusí řešit.

1 0
možnosti
VK

Sakra, že neblogujete ve Švédsku. Mimochodem by mě zajímalo, kdo ze souhlasících ve Švédsku vůbec kdy byl?

2 10
možnosti
MD

A kdo z vericich v jim predkladany islam videl Allaha ?

5 2
možnosti
RH

Proč se u nich nepřizpůsobit jejich kultuře, když po nich chceme aby se u nás přizpůsobili té naší?

1 5
možnosti
MD

Ten clanek je o 'dvou zenach' z ruzneho prostredi. Jedne nesvobodne zklamane a jedne uz taky nesvobodne klamajici. Coz je to tak tezke k pochopeni.

1 0
možnosti
MD

Na verejnosti vypada sice nechutne klidne, ale na zachode, v koupelne ci ve spizi, se V. Putin musi smat az mu tecou slzy.

3 0
možnosti
JN

J55i41ř92í 50N25o50s37e17k

14. 2. 2017 14:02

To víte, hidžáb je sexy 8-o

(Nebo úchylka?)

0 0
možnosti
JK

O pokrytectví evropských žen vůči ženám v muslimském světě a i jinde, jsem psal mnohokrát, ale tyto "feministky" tomu tedy daly na frak. Určitě se těšily, že se budou moct zahalit. Stereotypy jsou peníze a jejich vliv na naše svobody, ale to nikdo neřeší.

6 0
možnosti
  • Počet článků 233
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2757x
Samotář a cestovatel

Seznam rubrik