Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bylo by dobrý, kdyby to skončilo jako v Únoru 1948 a tihle nepřátelé lidu byli poraženi. Demokraticky jako v 48. Jinak nastoupí nová totalita.

0 2
možnosti

Myslíte si, že tento příspěvek nepatří do veřejné diskuse? Pošlete tip redakci, prosím. :))

1 0
možnosti
ZH

Nedělejte ze sebe neviňátka, já jsem se pod jedním ze svých posledních blogů zde dověděl, že se bojím, že se na mě vaří voda. Vyhrožujete a pak pobrekáváte po svobodě, které máte nadbytek.

2 10
možnosti

Nevím sice jak to (váš příspěvek) souvisí s tímto blogem, ale svoboda je mimo jiné také o tom, že nebudu platit za něco, co nevyužívám (výpalné ČT).

11 0
možnosti
PK

Čemu se divíte, to je oblíbená činnost medií a účel vždy světí prostředky...najít nepřítele a pak ho zlikvidovat. Mimochodem jsem toho pána zahlédl u pana z Barrandova a tam všechna obvinění popřel. Tak nakonec budeme Barrandovskému pánu vděční i za jeho dialogy...;-D

7 0
možnosti

Jojo, popřel. Řekl, že už toho napsal hodně, takže už si to nepamatuje konkrétně, a nemůže tedy polemizovat. A že od té doby jistě nějaké názory změnil.

0 0
možnosti

Také jsem se díval na ten rozhovor s p. Semínem, neb jsem byl na něho zvědav (do doby jeho nominace jsem o něm neslyšel) a nepřipadal mi nějak zvlášť nebezpečný. Jinak p. Soukup zve do svých pořadů nejen T. Okamuru, ale třeba také p. Faltýnka, p. Hamáčka, p. Fialu, prostě napříč politickým spektrem, ať si diváci udělají názor sami.

14 0
možnosti
EH

Je stejně srandovní pozorovat, jak se v průběhu historie každá dobrá myšlenka zvrátila v brutalitu. Stačí, když se toho chytli profesionální kariéristé. Dobrým příkladem je křesťanství. Od spolku modlícího se v arénách se lvy se vypracovali ke spolku vyhlašujícího války a vraždícího každého názorového protivníka.

Liberalismus jde toutéž cestou. Se získáním vlivu prosazuje své myšlenky hrozbami a tresty. Jasný důkaz, jak moc korumpuje a je jedno, jaká myšlenka stála na začátku.

11 1
možnosti
SN

:-).....Jak Vám, pane autore, pan Matuška vytýká jen pravopisné chyby a neargumentuje, tak jste to napsal výborně! Jako vždy! Očekávám velký hon....na Vás! R^R^R^!!

17 3
možnosti
Foto

Děkuji, ale stejně hledám. Já mám hrozný pravopis jinak jsem odmaturoval za jedna, ale byla to dvojka.

1 3
možnosti
Foto

Komická symbióza rozhořčení a hrubek

4 10
možnosti
Foto

Hledám, hledám...Určitě tam jsou o tom nepochybuji.

3 3
možnosti
  • Počet článků 233
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2757x
Samotář a cestovatel

Seznam rubrik