Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-).....:-).....Pane autore, vrátil jsem se k Vašemu článku v tuto pozdní hodinu a jak jsem předpověděl ve svém prvním příspěvku, nemýlil jsem se! Gratuluji! Hlavně......jsem rád, že většina diskutujících je při zdravém rozumu a že nějaká ČTV s dobře placenými vymývači mozků nás nemusí poučovat co je dobré a co špatné! Trefil jste do černého !!!R^R^R^!!

3 0
možnosti
SN

:-)..........:-):-).....Pane autore, vrátil jsem se k Vašemu článku v tuto pozdní hodinu a jak jsem předpověděl ve svém prvním příspěvku, nemýlil jsem se! Gratuluji! Hlavně......jsem rád, že většina diskutujících je při zdravém rozumu a že nějaká ČTV s dobře placenými vymývači mozků nás nemusí poučovat co je dobré a co špatné! Trefil jste do černého !!!R^R^R^!!

0 0
možnosti
SN

:-).....Pane autore, vrátil jsem se k Vašemu článku v tuto pozdní hodinu a jak jsem předpověděl ve svém prvním příspěvku, nemýlil jsem se! Gratuluji! Hlavně......jsem rád, že většina diskutujících je při zdravém rozumu a že nějaká ČTV s dobře placenými vymývači mozků nás nemusí poučovat co je dobré a co špatné! Trefil jste do černého !!!R^R^R^!!

0 0
možnosti
AR

Máte pravdu, také jsem se zájmem sledovat to obrovské překvapení naši činovníků v médiích při oznámení výsledku voleb v USA. Ano, nevěděli jak to komentovat. I naši krajané v Texasu odmítli multikulturní program prosazovaný demokraty a raději volili republikány s Trumpem na čele.;-D;-D;-D

3 0
možnosti
MK

Inu, prvně by měla jít na školení sama ČT a pak teprve rozdávat rozumy; těch přehmatů by bylo na dlouhý seznam. O tendenčnosti ani nemluvě.

8 0
možnosti
PB

...... bednu nevlastním, ale snad sa někde dočtu o "koláči" sledovanosti;-)!

1 0
možnosti
Foto

Tak ono je docela logické že lidem jako Vy vadí když se ověřují fakt a když někdo lidi učí jak neskákat na špek lhářům a demagogům.

Za mě pro ČT R^

3 13
možnosti
LC

No a to jsou i novináři, kteří píší o tom, že třeba v Německu není to soužití Němců s novými příchozími až tak idylické, jak nám ho už roky předkládá ČT. Také by měli absolvovat nějaký převýchovný kurz, nejlépe v ČT, protože pak mají lidé v hlavách zmatek.

9 1
možnosti
Foto

Je zajímavé, že radiím klesá posluchovost a jediné rádio, kterému stoupá poslechovost a to o 120 procent je Český rozhlas plus, který je složen s politických komentářů. Já jej poslouchám také. Jsou tam přítomné názory pro a proti a není posluchač otravován přiblblejmi písničkami.

0 0
možnosti
Foto

Nedávno na ČT 24 doporučovali, které jsou objektivní a neobjektivní weby. Jako objektivní uvedli aktuálně.cz. Tak jsem se tam podíval a co tam píše Fendrych, tak to radši ani popisovat nebudu.

9 1
možnosti
PK

V tom s vámi souhlasím. Fendrych dříve býval člověk s vlastním názorem. Dnes na mě působí jako loajální zaměstnanec, který píše co “by měl”.

8 1
možnosti
  • Počet článků 233
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2757x
Samotář a cestovatel

Seznam rubrik