Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-).............také jsem podstatnou část viděl, veliký souhlas ! A bude hůř.....pan Flaška Vám jistě napíše, abyste se neotíral o Němce, kteří jsou už po věky největším neštěstím pro Evropu ! R^R^R^!!

7 7
možnosti
DR

"a která nás chce všechny od podzimu učit, jak rozeznat falešné zprávy od těch pravdivých. Ale ptám se, jak je rozeznají oni v České televizi..."

Moc dobrá otázka. Karma. R^

12 1
možnosti
Foto

To Vás obdivuji, že se dokážete na ČT dívat.

Přiznám se, že ten neustálý tok manipulací a lží z ČT už nejsem schopný pobrat, protože to neustále nabírá na intenzitě.

Kam se současná ČT hrabe na komunistickou ČST.

Nejhorší na tom je, že si to musím platit.

Karma R^

13 2
možnosti
Foto

Včera jsem si dal nonstop a večer mě dodělali a já věděl, že mám o čem psát..

2 1
možnosti
Foto

Dobrý den, prošel jsem několik odkazů a některé nynější německé vládě rozhodně nefandí, ani jeden neuvádí čísla, která tu zdrojujete z PL. Pěkný den přeji, i když chápu, že při neodvratných katastrofách, které očekáváte neznáte.

3 5
možnosti
JV

J34i96r48i 63V65r63a16b58e58c

10. 8. 2019 14:32

Vždyť vidíte , co se zde zcuklo za smetánku.;-D

1 4
možnosti
MT

Výborně napsáno - absolutní souhlas ! Autore díky ! R^R^R^

9 1
možnosti
Foto

Děkuji za krásnou reakci v tomto deštivém dni..R^

2 1
možnosti
JH
  • Počet článků 233
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2757x
Samotář a cestovatel

Seznam rubrik